Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria 2021 dels Premis ICAB: Duran i Bas, Degà Roda i Ventura, Memorial Pedro Martín García, In Memorian Juan Carlos Elías, Ferrer Eguizábal i Luis del Castillo

Consulteu les bases de cada premi al web col·legial.

29/11/2021

• Secretaria de Junta de Govern | Premis, Beques i Subvencions

Convocat el Premi Duran i Bas 2021

Per a col·legiats i col·legiades de l’ICAB que hagin obtingut el seu títol de llicenciat o graduat en Dret en l’any de la convocatòria o en els tres anteriors. ...
  • Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria de la XXIII Edició Concurs Contes d'Advocats i Advocades 2022

Els relats es poden presentar fins al dia 1 de març de 2022. El premi s'atorgarà el dia de Sant Jordi.
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 20 al 26 de novembre de 2021

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.