Convocatòria d’eleccions per proveir els càrrecs de Delegat/da i Sotsdelegat/da a les Delegacions ICAB de: Arenys, Berga, Cornellà-l’Hospitalet, Gavà, Igualada, El Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet i Vilafranca del Penedès

La Junta de Govern en sessió celebrada el proppassat dimarts dia 5 de febrer, acordà la convocatòria d’eleccions per proveir els càrrecs de Delegat/da i Sotsdelegat/da a les Delegacions ICAB de: Arenys, Berga, Cornellà-l’Hospitalet, Gavà, Igualada, El Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet i Vilafranca del Penedès.
05/02/2019

• Arenys de Mar

Visita de treball a la delegació d'Arenys de Mar

Aquest 30 de novembre, la diputada de la Junta de Govern Núria Flaquer, així com el delegat de l'ICAB a Arenys de Mar, Lalo Rodríguez, han mantingut una reunió institucional amb l'alcaldessa d'aquest municipi, Annabel Moreno.
  • Berga | El Prat de Llobregat

Visites de treball a les delegacions de l'ICAB de El Prat i Berga

Aquesta setmana, representants del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona han realitzat diferents visites a les delegacions de la Corporació a Berga i El Prat.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Vilafranca del Penedès

La CRAJ informa: Funcionament del SCPG a Vilafranca del Penedès

Us informem de l'acord de data 29 de març de 2022, adoptat en relació al Servei Comú Processal de Vilafranca del Penedès, establint que els Jutjats de Pau i Agrupacions de secretaries de Pau auxiliïn a la pràctica de diligències de llençament ...