Fundació degà Ignasi de Gispert | Fundació Ignasi de Gispert

Del 17 al 21 d’abril de 2023, compra la rosa dolça i solidària de la Fundació degà Ignasi de Gispert

Amb motiu de la propera celebració de la festivitat de Sant Jordi 2023, la Fundació privada degà Ignasi de Gispert posarà a la venda del 17 al 21 d’abril roses de gominola, a 3 euros per unitat, per recaptar fons per a l’Obra Social que realitza en benefici de l’advocacia. Les roses es podran comprar a l’estand situat al Servei d’Atenció Col·legial (SAC), situat a la planta zero de la seu del carrer Mallorca, 283.

Tue Apr 18 12:34:00 CEST 2023

La Fundació degà Ignasi de Gispert, creada l'any 1999, ofereix ajut als advocats i les advocades que pateixen greus dificultats econòmiques per raons de malaltia o accident. Gràcies a la col·laboració de tothom és possible millorar la qualitat de vida de les persones en situació vulnerable, cercar la complicitat de les persones, entitats, empreses i institucions, promovent la solidaritat.

Aquest Sant Jordi 2023, col·laboreu amb la Fundació i gaudiu d’unes roses dolces i solidàries que agradaran tant a grans com a petits!

Podeu consultar la tasca que es realitza des de la Fundació degà Ignasi de Gispert a través del següent enllaç: http://www.fdignasidegispert.cat/