Desconvocades les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària de 23 de juliol i nova convocatòria per al 17 de setembre de 2020
De conformitat amb el que s’estableix en la Resolució SLT/1746/2020, de 17 de juliol, per la qual s’adopten mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al municipi de Barcelona i altres de l’àrea metropolitana, la Junta de Govern, en sessió extraordinària de 20 de juliol de 2020, ha acordat desconvocar les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària inicialment previstes per al 23 de juliol de 2020, així com, d’acord amb el que disposen els articles 56è, 57è, 58è i 59è dels Estatuts de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i altres normes concordants, aprovar la nova convocatòria d’Assemblea General Ordinària i tot seguit d’Assemblea General Extraordinària per al 17 de setembre de 2020, a les 13.00 h, a la seu col·legial (carrer Mallorca, 283 de Barcelona i dependències annexes), amb l’ordre del dia següent:
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA
ORDRE DEL DIA
Primer.- Examen i aprovació, si escau, de la gestió anual de
Segon.- Examen i aprovació, si escau, del pressupost ordinari de
Tercer.- Informe sobre les activitats i actuacions del defensor de la persona col·legiada durant el 2019.
Quart- Nomenament de tres persones interventores, entre les assistents a l’Assemblea, per a l’aprovació i la signatura de l’acta.
ASSEMBLEA GENERAL EXTRAORDINÀRIA
ORDRE DEL DIA
Primer.- Ratificació, si escau, de la proposta efectuada per
Segon.- Torn obert de paraules.
Tercer.- Nomenament de tres persones interventores, entre les assistents a l’Assemblea, per a l’aprovació i la signatura de l’acta.
Les assemblees es podran seguir per videostreaming en directe a través de la pàgina web col·legial.
Es convoca totes les persones col·legiades.
Barcelona, 20 de juliol de 2020
El secretari
Jesús Sánchez García
Nota: D’acord amb l’article 59è dels Estatuts col·legials, la documentació relativa a les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària estarà a disposició de les persones col·legiades al Servei d’Atenció Col·legial (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 15.00h, de dilluns a divendres). Igualment, pot consultar-se a la pàgina web del Col·legi (www.icab.cat).
Fins al 29 de juliol de 2020 es podran presentar propostes o esmenes signades, com a mínim, per cinquanta persones col·legiades, amb els requisits establerts a l’article 60è dels Estatuts col·legials. Fins a l’1 de setembre de 2020 les persones col·legiades podran presentar peticions escrites d’informació referides als assumptes de l’ordre del dia (article 61è dels Estatuts col·legials).Les propostes o esmenes i les peticions escrites d’informació es podran presentar davant del Registre General de l’ICAB (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 15.00 h, de dilluns a divendres) o per correu electrònic a l’adreça assemblea@icab.cat
Els escrits presentats a l’empara dels articles abans esmentats per a les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària desconvocades del 23 de juliol s’entendran reproduïts per a les Assemblees del 17 de setembre de 2020, llevat indicació en contrari dels seus signants.
Les Assemblees es desenvoluparan de conformitat amb les normes sanitàries vigents en el moment de la seva celebració.

Documents
-
1050.328125 Kbpdf
-
Servei d'Atenció Col·legial (SAC)1064.8515625 Kbpdf
Quotes ICAB 2020
-
Col·legi | Informació econòmica1673.6474609375 Kbpdf
Pressupost ICAB 2020
-
Col·legi | Informació econòmica4928.7138671875 Kbpdf
Estats financers auditats 2019
-
Col·legi | Informació econòmica1771.634765625 Kbpdf
Liquidació pressupostària exercici 2019
-
Memòria Anual ICAB3594.109375 Kbpdf
Memòria Anual ICAB 2019
Contacte
-
Secretaria de Junta de Govern
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 28 / 93 496 18 80
- Fax: 93 487 15 70
- secretariadejunta@icab.cat
-
Mallorca, 283