El diputat Quim Clavaguera representa l’ICAB a l’acte de commemoració del Dia Internacional de Suport a les Víctimes de la Tortura
En representació de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el diputat de la Junta de Govern Quim Clavaguera ha assistit a l’acte de commemoració del Dia Internacional de Suport a les Víctimes de la Tortura.
L’acte ha tingut lloc aquest dimarts, 14 de juliol de 2026, a seu del Síndic de Greuges de Catalunya, i ha comptat amb una conferència a càrrec de l’advocacda Pilar Rebaque.
Rebaque és membre de la Comissió de Dones Advocades i de la Comissió de Memòria Històrica de l’ICAB, cofundadora de la Comissió de la Dignitat (2002) i coordinadora de la campanya per transformar la comissaria de la Policia Nacional de Via Laietada, en un espai de memòria i respecte dels Drets Humans.
L’ICAB està representat amb dos membres al Consell Assessor del Síndic de Greuges per a la Prevenció de la Tortura i d'altres Tractes o Penes Cruels, Inhumans o Degradants (MCPT).
menú