Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Elisabeth Batista, nomenada presidenta de l'European Young Bar Association (EYBA) a l'Annual General Meeting celebrada a Copenhaguen el 20 de juny del 2015 i valoració de la Summer Conference

Elisabeth Batista, vocal del Grup d'Advocats Joves del Col·legi d'Advocats de Barcelona és des del passat 20 juny 2015 la nova presidenta de l'European Young Bar Association.
Tue Jun 23 00:00:00 CEST 2015

L'EYBA és una associació que representa més de 200.000 advocats a nivell europeu amb l'objectiu de protegir els seus interessos i oferir als seus membres formació jurídica i para-legal, influenciar en les noves lleis que s'adopten i que afecten els joves advocats i, especialment, crear i mantenir una xarxa de contactes entre els membres de l'Associació.

Durant l'any de mandat (juny 2015-juny 2016), Elisabeth continuarà el camí traçat pels anteriors presidents i intentarà potenciar el paper de l'advocacia jove barcelonina a nivell internacional, així com millorar el paper de l'EYBA en tots els aspectes.

D'altra banda, la Summer Conference va oferir unes ponències que no van deixar indiferents als assistents, ja que els temes tractats van ser, entre altres, Dret i Psicologia (el llenguatge corporal actiu i conscient, preparació física i mental abans d'una reunió o negociació, com semblar convincents i tàctiques comunicatives per ser més eficients en transmetre el nostre missatge); Dret i satisfacció (com motivar-nos diàriament, com identificar-nos amb la nostra professió, etc.); Dret i Negociació (la tendència existent del clàssic advocat/da a un home/dona de negocis modern).

Esperem veure-us en el pròxim congrés organitzat per la EYBA al setembre, la International Weekend que celebra anualment a Londres.

GAJ Barcelona

• Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

ANUNCI | Modificació dels Estatuts del GAJ, acord de Junta de Govern de 23 d'abril del 2024

La Junta de Govern de l’Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona, en sessió de 23 d’abril de 2024, ha aprovat definitivament la modificació dels Estatuts del Grup de l’Advocacia Jove de l'Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona.

IOGAJ 2024 a l'ICAB: 2n trimestre 2024

Amb el ioga enfortim el cos per a enfortir la ment, amb pràctiques dinàmiques i adaptades a tots els nivells, que t'ajudaran a millorar la qualitat del teu dia a dia i del teu treball. ...

El Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona celebra la I Trobada de Presidents

La trobada del GAJ ha comptat amb l'assistència del secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, i del diputat de la Junta de Govern del Col·legi Frederic Munné.