open menu menú
Advocacia Barcelona

Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort | Biblioteca | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

Espai de Reflexió "El mòbil a les aules i a la vida dels infants”

El Patronat  de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort es complau a convidar-vos a una nova sessió de l’Espai de Reflexió per tractar el tema “El mòbil a les aules i a la vida dels infants”.

15/04/2024

Paraules de benvinguda

• Xavier Puigdollers, advocat i patró de la Fundació Sant Raimon de Penyafort

Introducció i moderació

• Joan Lluís Pérez Francesch, catedràtic de Dret constitucional de la UAB

Intervencions

• Marta Bertrán, degana de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB
  • Xavier Campà, president de la Secció de Dret de la Infància i l’Adolescència de l’ICAB
  • Xavier Casanovas, professor de l’IQS i membre de la Campanya per l’Adolescència lliure de mòbil

Col·loqui obert

Conclusions i cloenda

• Xavier Puigdollers, advocat i patró de la Fundació Sant Raimon de Penyafort

L’acte se celebrarà el dimarts 16 d’abril a les 18:30h, al Pati de Columnes de la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca, 283, Barcelona).

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: fundaciosantraimon@icab.cat

Acte organitzat dins del Seminari permanent sobre els drets dels infants organitzat en el marc del Conveni de col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 18 al 24 de maig del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Biblioteca | Sant Raimon de Penyafort

#SantRaimon24: Visites guiades a l’ICAB. Palauet Casades i Biblioteca

La Biblioteca del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha programat diferents visites guiades per a col·legiats/des de l’ICAB en ocasió de Sant Raimon de Penyafort 2024.

Subvencions, premis i beques de l'11 al 17 de maig del 2024