Guia de normativa bàsica de prevenció de blanqueig de capitals per a advocats/des

Es tracta d’un document que pretén ajudar a la persona col·legiada en l’adaptació del seu despatx a la normativa bàsica de blanqueig de capitals.
13/03/2019

Us la podeu descarregar a peu d'aquesta pàgina, com a arxiu adjunt, introduint el número de col·legiat/a i la contrasenya web.

Actualitzada 2019.

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis presencials i on-line

Professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la seva primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o ...
  • Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Convenis | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Guia de normativa bàsica de tributació de l'advocat/da (versió actualitzada 2022)

Es tracta d'un document que pretén ajudar l'advocat/da exercent a conèixer les seves principals obligacions fiscals, normativa que li és d'aplicació, formularis de presentació de declaracions fiscals i dates de presentació.
  • Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Convenis

Logotip professional per a advocats/des de l'ICAB i societats professionals

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona posa a la teva disposició el logotip professional, un distintiu que identifica els advocats exercents de la Corporació, fruit de la feina constant de l'ICAB en defensa de l'advocacia barcelonina.