Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Habilitació de cites prèvies per a presentar sol·licituds d'autoritzacions inicials de treball el proper mes de maig 2022

La Comissió d’Estrangeria del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) us informa que el dimecres 20 d’abril de 2022 a les 10h s'habilitaran totes les cites prèvies per a la presentació de sol·licituds d’autoritzacions inicials de treball, competència de la Generalitat de Catalunya, corresponents al proper mes de MAIG.

Thu Apr 07 15:26:45 CEST 2022

Les dates de les cites de maig: dimecres: 4, 11, 18 i 25.

La presentació de les sol·licituds es farà a l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) dels Serveis Territorials de Treball a Barcelona, del c/ Carrera, 24.

Recordeu que el programa us permet accedir a les cites fins a 8 dies abans de la data de presentació.  Transcorregut aquest període,  la graella serà comunicada a l’OAC i l’accés al programa quedarà bloquejat, NO tenint en compte cap canvi realitzat sobre les cites.

Restem a la vostra disposició, no dubteu en contactar amb nosaltres si preciseu de més informació.

Salutacions cordials,

COMISSIÓ D'ESTRANGERIA