Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Habilitació de cites prèvies per a presentar sol·licituds d'autoritzacions inicials de treball el pròxim mes de juliol 2022

La Comissió d’Estrangeria de l'ICAB us informa que el dimecres 22 de juny de 2022, a les 10h, s’habilitaran totes les cites prèvies per a la presentació de sol·licituds d’autoritzacions inicials de treball, competència de la Generalitat de Catalunya, corresponents al proper mes de JULIOL.

01/06/2022

Les dates de les cites de juliol: Dimecres: 6, 13, 20 i  27.

La presentació de les sol·licituds es farà a l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) dels Serveis Territorials de Treball a Barcelona, del C/ Carrera, 24.

Recordeu que el programa us permet accedir a les cites fins a 8 dies abans de la data de presentació.  Transcorregut aquest període,  la graella serà comunicada a l’OAC i l’accés al programa quedarà bloquejat, NO tenint en compte cap canvi realitzat sobre les cites.

Restem a la vostra disposició, no dubteu en contactar amb nosaltres si preciseu de més informació.

Salutacions cordials,

COMISSIÓ D'ESTRANGERIA