Departament de Biblioteca | Departament de Biblioteca (DSI) | Biblioteca

ICABLEX ara és ICAB-DSI!

El servei DSI assumeix totes les funcionalitats del servei ICABlex, que finalitzarà el 30 de novembre de 2022.

30/11/2022

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) informa a les seves persones col·legiades que el servei DSI (Difusió Selectiva d’Informació) es convertirà en l’únic servei proveïdor d’informació de les novetats bibliogràfiques, legislatives i jurisprudencials de tot el conjunt d’àrees del Dret. En aquest sentit, s’informa que el servei ICABlex finalitzarà la seva operativitat (tant en el format web com via app) el proper 30 de novembre del 2022.

El servei DSI, gestionat per la Biblioteca-Centre de Documentació del Col·legi, és un dels serveis més ben valorats pel col·lectiu de la Corporació. Ofereix de manera gratuïta alertes mensuals de l’àrea d’interès de l’usuari que inclouen les disposicions legislatives,  les sentències més rellevants i les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg de l’ICAB. Hi ha 22 perfils corresponents a les principals àrees temàtiques del Dret.

Si ets col·legiat/da de l’ICAB i encara no ets usuari d’aquest servei, pots donar-te d’alta emplenant aquest formulari.

Per a més informació, contacteu amb bibliodsi@icab.cat / icabdsi@icab.cat

www.icab.cat/dsi

• Novetats Jurídiques | Biblioteca | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 26 de gener a l'1 de febrer de 2023

Classificada per matèries.
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 28 de gener al 3 de febrer de 2023

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.

Música de qualitat al Palauet Casades

Els propers mesos de febrer i març de 2023, el Palauet Casades acollirà dos concerts a càrrec de joves intèrprets. Les actuacions tindran lloc en un entorn ben especial, el primer a la Sala de Lectura de la Biblioteca i el segon al magnífic Pati ...