Departament de Biblioteca | Departament de Biblioteca (DSI) | Biblioteca

ICABLEX ara és ICAB-DSI!

El servei DSI assumeix totes les funcionalitats del servei ICABlex, que finalitzarà el 30 de novembre de 2022.

Wed Nov 30 13:14:00 CET 2022

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) informa a les seves persones col·legiades que el servei DSI (Difusió Selectiva d’Informació) es convertirà en l’únic servei proveïdor d’informació de les novetats bibliogràfiques, legislatives i jurisprudencials de tot el conjunt d’àrees del Dret. En aquest sentit, s’informa que el servei ICABlex finalitzarà la seva operativitat (tant en el format web com via app) el proper 30 de novembre del 2022.

El servei DSI, gestionat per la Biblioteca-Centre de Documentació del Col·legi, és un dels serveis més ben valorats pel col·lectiu de la Corporació. Ofereix de manera gratuïta alertes mensuals de l’àrea d’interès de l’usuari que inclouen les disposicions legislatives,  les sentències més rellevants i les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg de l’ICAB. Hi ha 22 perfils corresponents a les principals àrees temàtiques del Dret.

Si ets col·legiat/da de l’ICAB i encara no ets usuari d’aquest servei, pots donar-te d’alta emplenant aquest formulari.

Per a més informació, contacteu amb bibliodsi@icab.cat / icabdsi@icab.cat

www.icab.cat/dsi