Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

IDIOMES ICAB | Sessions d’anglès i francès per telèfon o Zoom al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

No tens temps per assistir a les classes d’idiomes? Per què no proves les classes telefòniques / per videoconferència que organitza l'ICAB? Amb el teu propi professor/a particular i en el moment que més et convingui, aquestes classes setmanals t'ajudaran a millorar la teva fluïdesa oral i precisió, així com a guanyar confiança a l'hora de parlar per telèfon en anglès o francès.

Fri Dec 23 09:00:00 CET 2022

Com funciona? Classes setmanals de 20 minuts de durada en un horari prèviament acordat. Temes relacionats amb el teu treball, les notícies actuals i temes de Social English / Français, complementat amb un treball escrit setmanal amb feedback personalitzat del teu professor/a.

Les classes telefòniques estan disponibles en mòduls de 5, 10 o 15 classes.

Informa-te'n a l'Àrea de Formació del Col·legi!

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ | Formació ICAB

LAST CALL! Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB ed. Març 2024. PRESENCIAL / ON-LINE

L'ICAB organitza una nova edició del Postgrau en Pràctica Jurídica, formació idònia per a tothom qui vol iniciar-se en l'exercici de l'advocacia. Ampliem la matrícula fins a l'1 d'abril!
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.