Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Ja pots reservar la teva entrada per al sopar i festa GAJ del 20 de febrer! T'ho perdràs?

El dissabte 20 de febrer de 2016, torna un any més el Sopar i Festa GAJ, dins del marc dels actes de celebració de Sant Raimon de Penyafort. Aquesta vegada, al restaurant Elephant de Pau Claris. No hi podeu faltar!
Fri Jan 15 00:00:00 CET 2016
  • DIA: 20/02/2016
  • HORA: 21.30 hores
  • LLOC: Elephant Restaurant & Lounge (Pau Claris, 92, Entresol 2 B)
  • PREU: 25 € agrupats/des i 30 € la resta d’advocats/des

El preu inclou sopar, barra lliure durant el sopar, una copa després del sopar i preu especial per als assistents per a la resta de copes. També hi haurà menú especial per a vegetarians.

Com sempre, us esperem per tal de passar una gran vetllada junts i aprofitar aquest espai per a divertir-nos i fer networking amb els companys/es de professió.

• VENDA D'ENTRADES ON-LINE (TERMINI FINALITZAT)