Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Formació ICAB

Ja teniu en PDF el núm. 316 de la revista ‘Món Jurídic’

Un moment del Sopar de Gala de Sant Raimon de Penyafort, celebrat el passat 23 de febrer al Palau de Congressos, il·lustra la portada de la revista col·legial ‘Món Jurídic’ corresponent als mesos de febrer i març de 2018, que ja teniu disponible en format PDF al web.
Mon Apr 09 00:00:00 CEST 2018

Aquest número, el 316, repassa tots els actes de la Festivitat dels Advocats, i inclou dues entrevistes: una amb Elena Faba de la Encarnación, presidenta del Cercle de Dones de Negocis, i altra amb María del Carmen Florán Cañadell, degana dels Registradors de la Propietat.

També recull articles especialitzats sobre la participació en l’elaboració de les Lleis a Catalunya, l’execució provisional en matèria de família, la propietat i possessió dels animals domèstics, o els conceptes essencials de la deontologia professional.

La revista Món Jurídic és una publicació editada pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) amb la finalitat de ser un mitjà informatiu i d’expressió dels seus col·legiats.

És el reflex de la vida col·legial i un vehicle de comunicació de la Junta de Govern amb els col·legiats, alhora que permet l’intercanvi d’impressions entre els propis col·legiats.

Podeu adreçar els vostres articles, cartes o opinions a monjuridic@icab.cat

Aprofitem per recordar-vos que podeu recuperar articles publicats a Món jurídic a través del cercador de la revista. Podeu realitzar la cerca per text lliure,autor, títol de l’article, data i secció.