open menu menú
Advocacia Barcelona

Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d'Intermediació, Responsabilitat i Assegurança Col·legial (CIRAC) | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Mediació

Jornada Centre ADR-ICAB Mediació i GEMME Europa els dies 10 i 11 de juny de 2022 (presencial i on-line)

Les Jornades GEMME - ICAB han tingut lloc els dies 10 i 11 de juny de 2022 amb motiu de l’Assamblea General de GEMME Europa. Els assistents han pogut gaudir de la projecció de la pel·lícula MAIXABEL i posterior debat amb les protagonistes de la història real: Maixabel Lasa i Esther Pascual.

13/06/2022

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB

Celebrat a l’ICAB el primer curs sobre comunicació no violenta

S’ha dut a terme del 8 a al 22 de maig sota l’impuls de la Comissió d’Advocats/es Mediadors/es de l’ICAB i el Centre ADR-ICAB.
  • Centre ADR - ICAB

Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil

Adjuntem el Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil, seguint el Protocol de Protecció de secrets empresarials dels Jutjats Mercantils de Barcelona.