open menu menú
Advocacia Barcelona

Secció de Dret Fiscal i Financer

LAST CALL! VII Jornada sobre Novetats Tributàries 2024

La Secció de Dret fiscal i Financer de l'ICAB organitza el pròxim 15 de febrer una nova edició de la Jornada, amb l’objectiu d’analitzar totes les novetats que s’han produït en l’àmbit fiscal.

14/02/2024

La inauguració de la jornada, que tindrà lloc el 15 de febrer de les 9.15h a les 18.15h a la seu col·legial, anirà a càrrec de José Blasi, advocat i president de la Secció de Dret Fiscal i Financer de l'ICAB.

Durant tot el dia, experts en l’àmbit fiscal participaran en cinc taules rodones, en les quals analitzaran la situació actual i propera de la fiscalitat internacional i abordaran les qüestions d’actualitat en la tributació autonòmica catalana, així com les noves obligacions en facturació tenint en compte els avenços cap a la digitalització. A més, incidiran en les novetats sobre l’impost de societats.

Per cloure la jornada, a la darrera taula rodona es farà un repàs a l’actualitat administrativa i jurisprudencial en matèria tributària.

Més informació i inscripcions.