Comissió de Dones Advocades | Secretaria de Junta de Govern | Associació Intercol·legial

L’ICAB acull la celebració de l’Acte Intercol·legial amb motiu del Dia Internacional de les Dones 2024

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya ha celebrat aquest dimecres, 20 de març de 2024, a l’auditori de la 8a planta de la seu de l’Associació (seu ICAB) un acte reivindicatiu de les dones en el món professional.

Wed Mar 20 21:00:00 CET 2024

Amb el títol “Les comissions de gènere i la plena integració i reconeixement de la dona al món professional”, s’han compartit les experiències de les comissions de gènere i la seva influència en quatre Col·legis Professionals, i s’ha seguit apostant i treballant pel Decàleg per l’Equitat de Gènere de la Comissió de Dones i d’Igualtat de la Intercol·legial.

La benvinguda institucional ha anat a càrrec de Sandra Bestraten, presidenta de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya i presidenta de la demarcació de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya

L’acte central ha comptat amb les intervencions de Marina Roig Altozano, vicepresidenta de la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB, qui ha explicat els 40 anys de la Comissió de Dones Advocades; Sara Morreres Quesada, presidenta de la Secció de Dones, Gèneres i Diversitats del Col·legi Oficial de de Psicologia de Catalunya, per parlar dels 25 anys de la Secció de Dones del seu Col·legi;  Lorena Vela Verde, actual membre de la Comissió d’Equitat del Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya, que ha resumit els 5 anys de la seva Comissió d’Equitat; i de Cristina Mora Porcel, secretària de la Demarcació de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, per donar a conèixer els 5 anys del Grup de Dones Arquitectes.

Núria de José Gomar, periodista i vicedegana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, ha moderat la sessió, que ha finalitzat amb la cloenda per part de Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Comissió de Dones i d’Igualtat de l’Associació de la Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.

L'acte ha comptat també amb l'assistència de la diputada de la Junta de Govern de l'ICAB, Núria Flaquer, i la presidenta de la Comissió de Dones Advocades del Col·legi, Olga Arderiu