Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Comunicació i Màrqueting

L'ICAB assoleix les millors dades de creixement i difusió en el darrer trimestre del 2023

La Corporació ha mantingut aquesta tendència en el mes de gener del 2024, amb gairebé mig milió de visualitzacions úniques mensuals del web oficial i camí dels 50.000 seguidors a les xarxes socials més importants.

Sat Feb 17 21:18:00 CET 2024

La pàgina web col·legial ha registrat un bon ritme de creixement durant el darrer trimestre de l'any 2023 i un augment significatiu en el nombre de visualitzacions mensuals, superant àmpliament les 400.000 visites de mitjana. Es tracta de les millors xifres de visites de sempre. Una tendència que s’ha mantingut en l’inici d’aquest 2024, ja que el web oficial ICAB ha assolit la xifra rècord de les 491.95 durant aquest mes de gener. Aquestes dades consoliden el web col·legial com a canal d’informació preferent i consulta per als nostres col·legiats i col·legiades.

Pel que fa a la presència del Col·legi a les xarxes socials, cal remarcar que LinkedIn és la que presenta unes xifres de seguiment més bones. Així, en l’últim any, la pàgina de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) a la xarxa professional per excel·lència ha experimentat un notable creixement, passant dels 18.207 als 20.645 seguidors. Això representa un increment de 2.438 seguidors en els darrers dotze mesos, la qual cosa equival a un 13,39% més. En el darrer trimestre de 2023 i primer mes de 2024, aquesta evolució positiva s’ha consolidat, a més, amb un 51,5% més de reaccions, un 23,4% més de comentaris o un 46,9% més de visualitzacions de la pàgina, entre d’altres dades remarcables.

Pel que fa a Instagram, aquesta és la xarxa social en la que l’ICAB té menys seguidors, però que ha experimentat un percentatge de creixement més alt, d’un 16,65% en l’últim any, fins a situar-se en els 5.481 followers.

Finalment, cal destacar que a X (abans Twitter), el Col·legi també supera els 20.000 seguidors i continua guanyant presència i visibilitat.

En resum, seguim camí dels 50.000 seguidors a la nostra comunitat digital i volem continuar creixent!

Si encara no ens seguiu, uniu-vos als canals de comunicació preferits de les persones col·legiades i no us perdeu cap novetat del Col·legi, ni institucional ni de #FormacióICAB!

• Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.
  • Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Celebrada a la seu de l'advocacia de Barcelona una nova a reunió de la Comissió Mixta PGME-ICAB

En el marc de la col·laboració existent en virtut del conveni de col·laboració entre l'ICAB i els Mossos d’Esquadra s’ha celebrat aquest dilluns, 8 d’abril del 2024, al Palauet Casades, una nova reunió de la Comissió Mixta d’aquestes institucions.