Biblioteca | Fundació Ignasi de Gispert | Notes de Premsa

L’ICAB celebra Sant Jordi amb una fira de llibres i la venda de roses solidàries a benefici de la Fundació Degà Ignasi de Gispert

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) celebra demà, 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi amb la realització de diferents activitats culturals, lúdiques i solidàries entre les 10 i les 19h.

Mon Apr 22 16:59:39 CEST 2024

Les editorials jurídiques Aranzadi La Ley, Atelier, Economist&Jurist, Iberley Colex, Iustel, Lefebvre-El Derecho, Revista Jurídica de Catalunya, Sepín, Tirant Lo Blanch i Vlex participaran en la fira de llibres organitzada per la Biblioteca de l’ICAB, situada a la seva Sala de Lectura. La fira es podrà visitar entre les 10 i les 17h i les editorials participants obsequiaran les persones col·legiades amb llibres, revistes i altres detalls. Com marca la tradició, l’ICAB regalarà les roses a les persones que s’acostin a la seva seu.

També de 10 a 17h es faran visites guiades a la Biblioteca de l’ICAB, especialitzada en Dret i Ciències Socials, i considerada una de les biblioteques jurídiques privades més importants d'Europa. Les visites només per a col·legiats i col·legiades de l’ICAB i els seus respectius acompanyants es faran en grups reduïts.

Per la seva part, la Fundació Degà Ignasi de Gispert vendrà roses de xocolata, a 3 euros per unitat,  en l’estand que, de 10 a 14h, estarà situat al xamfrà del Palauet Casades, seu històrica de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Amb aquesta iniciativa es recaptarà fons per continuar la important tasca social en benefici de l’advocacia que es troba en situació vulnerable i alhora cercar la complicitat de les persones, entitats, empreses i institucions que vulguin promoure la seva solidaritat a través de la Fundació.

A les 19h, per tancar la festivitat de Sant Jordi a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Coral de l’ICAB oferirà a l’avantsala de la Biblioteca un concert amb places limitades.