Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Postgraus | Postgrau | Titulars

L'ICAB celebra l'acte de lliurament dels diplomes del Postgrau expert en Dret Europeu 2021-2022

Aquest dilluns, 3 d'octubre de 2022, ha tingut lloc a la Sala de Recepcions del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), l’acte d’entrega de diplomes als i les alumnes que han finalitzat amb èxit el Postgrau expert en Dret Europeu corresponent a l'edició 2021-2022.

Mon Oct 03 12:00:00 CEST 2022

El secretari de la Junta de Govern de l'ICAB, Joaquim de Miquel, ha estat l'encarregat de lliurar els diplomes als i les estudiants.

A través d’un mètode teòric i pràctic, els alumnes s'han submergir en un programa ambiciós, coordinat por dos autèntics experts en la matèria, com són la Beatriz Gil Vallejo i el Vicente Pérez Daudí. I han comptat amb la guia i els ensenyaments d’un equip docent de primer nivell, que els ha permès examinar les diferents vies de defensa dels Drets Fonamentals en l’àmbit de la Unió Europea.

Convenis i protocols internacionals, esgotament dels diferents recursos previs possibles, institucions i fonts del Dret de la UE o les diverses especialitats processals, han estat part d’aquest postgrau pioner i de temari únic a Espanya.

Aquest acte de lliurament de diplomes suposa el reconeixement a l'esforç i l'entrega dels i les alumnes en un àrea del Dret que avui resulta essencial, tant per la seva virtualitat jurídica en un món que és cada vegada més internacional, com pels valors inherentment europeus que formen part de la nostra cultura, i que avui, més que mai, hem de defensar.

Enhorabona per haver assolit amb èxit aquest programa formatiu. Moltes felicitats!

L'ICAB ja porta tres edicions del Postgrau expert en Dret Europeu on-line. La propera edició d’aquesta proposta formativa començarà el mes de gener de 2023 i té el període de matrícula obert