Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Pla Igualtat

L’ICAB incorpora formació amb perspectiva de gènere en els plans docents de Màsters i EPJ 2018

El Postgrau en Pràctica Jurídica i els Màsters d’Especialització Jurídica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) que comencen el mes d’octubre 2018 inclouen a totes les àrees la perspectiva de gènere en diverses sessions dels seus programes.
Sun Jul 08 00:00:00 CEST 2018

La incorporació de la formació amb perspectiva de gènere en els plans docents de l’ICAB s’emmarca dins de la campanya Cada Dia és 8 de Març del Pla d’Igualtat de la Corporació.

Així, per exemple, en l’àmbit Penal s’estudiaran els delictes de violència domèstica i masclista i contra els drets i deures familiars, amb referència a la normativa de gènere.

En l’àmbit Civil es tractarà la diferent visió de les dones magistrades en l’exercici de la seva funció jurisdiccional.

En l’àmbit Laboral s’abordaran temes com ara els Plans d’Igualtat, la conciliació, la bretxa salarial i el sostre de vidre.

La branca Mercantil incorporarà normatives que afecten a la igualtat de gènere.

En l’àmbit Fiscal, s’analitzarà la capacitat per treballar en equip amb altres professionals en igualtat de condicions i amb independència del gènere.

I quant al Dret Immobiliari, s’analitzarà com afecta la perspectiva de gènere al disseny de ciutats amb accessibilitat, entre d'altres.

CADA DIA ÉS 8 DE MARÇ – JULIOL 2018