SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria | Titulars

L’ICAB organitza diferents activitats formatives i de networking sobre treball i emprenedoria com a prèvia de la Fira de l’Ocupació 2023

Els dies previs a la Fira de l’Ocupació ICAB 2023, del 24 al 26 d’abril, s’han realitzat a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona diferents activitats formatives i de networking sobre la temàtica de feina i emprenedoria.

Wed Apr 26 00:00:00 CEST 2023

Així, el dilluns 24 d’abril de 2023, dins de la Jornada 100% ICAB Advocacia, s’han presentat els serveis professionals que ofereix el Col·legi (Formació, Biblioteca i Atenció Col·legial), de la mà de Laia Folch, responsable de l’EPJ; Eva Serra, responsable dels Màsters; Jorge Alonso, responsable del SAC i Patrícia Sanpera, directora de la Biblioteca.  També s’ha reflexionat sobre el present i futur professional de l’advocacia i les sortides professionals que ofereix, amb Cristina Vallejo, coordinadora de Formació ICAB; Emma Gumbert, vicepresidenta de PIMEC; Carla Royo, advocada; i Joan Carles Bailach, vocal del Comitè Executiu del GAJ.

El dimarts 25 d’abril de 2023, en el marc de la Jornada per a l’Emprenedoria, s’han donat les claus per exercir la professió amb benestar i equilibri, amb Marta Pitarch, fundadora de l’Associació Let's Wo+Men, dedicada a la prevenció i al benestar de la salut mental i emocional i col·laboradora d’Alter Mútua dels Advocats i Advocades. A més, s’ha analitzat com convertir la idea en un model de negoci d’èxit, amb Álvaro Faiña, responsable de marketing i de generació de Negoci Digital a Mutualidad de la Abogacía.

D’altra banda, les advocades i CEO Carlota Albanell i Georgina Vilaplana han estat les ponents de la conferència “De la idea al pla d'empresa, per a arribar als CASOS D'ÈXIT d'Advocades Emprenedores Innovadores”, que ha presentat Rosa Mª Hinojosa, tècnica d’Emprenedoria i Empresa de l’ICAB. Hinojosa ha explicat els serveis SOOP i emprenedoria, així com quins són els conceptes bàsics per empendre: pla empresa i formes jurídiques. Així mateix, s’han facilitat eines per promocionar-se professionalment, així com un espai de networking per fer contactes professionals.

Finalment, el dimecres 26 d’abril, ha tingut lloc la Jornada per al talent i l’ocupació, amb una sessió per analitzar com definir el full de ruta professional, que ha comptat amb la col·laboració de Michael Page – Page Personnel.

Com ja sabeu, el dijous 27 d’abril de 2023 tindrà lloc la Fira de l'Ocupació ICAB 2023, un punt de trobada entre els professionals del Dret que cerquen feina i els despatxos professionals. No falteu!