Titulars

L’ICAB, present a una masterclass del curs d'accés a l'exercici de l'advocacia i la procura de l'ISDE

El degà del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha impartit aquest dimarts, 30 de gener de 2024, una masterclass als i les estudiants del curs "Accés a l'exercici de l'advocacia i la procura", a la seu de l'ISDE.

Tue Jan 30 15:46:00 CET 2024

En la sessió han intervingut també Javier Segura, degà de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona; José Alberto Marín, degà del Col·legi de Notaris de Catalunya i Vicente José Garcia-Hinojal, degà Col·legi de Registradors de Catalunya.

L’acte de recepció de la masterclass, que han seguit una trentena d’alumnes del Màster d’Accés, ha comptat amb l’assistència de la diputada de la Junta de Govern de l’ICAB Montse Pintó.