Departament de Biblioteca | Biblioteca

La Biblioteca de l'ICAB celebra Sant Jordi 2023!

Gran ambient aquest diumenge, 23 d'abril de 2023, a la Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) per celebrar la tradicional Diada de Sant Jordi amb llibres i roses.

Sun Apr 23 20:00:00 CEST 2023

Com cada any, les editorials jurídiques més importants han repartit llibres i altres obsequis a totes les persones col·legiades que s'han acostat a l’Avantsala i la Sala de Lectura de la Biblioteca del ICAB.

Enguany, s'ha comptat amb la participació de les editorials jurídiques: Editorial Colex, Global Economist & Jurist, Iustel, La Ley, Lefebvre, Sepín Editorial Jurídica, Tirant lo Blanch i vLex. MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Igualment, el Col·legi també ha regalat una rosa vermella, com és habitual en aquesta jornada. En representació de la Corporació, han estat presents el degà, Jesús M. Sánchez; el secretari, Joaquim de Miquel, i el diputat de la Junta de Govern Carles Garcia Roqueta.

Els i les assistents han pogut, així mateix, gaudir de les visites guiades per conèixer els espais més emblemàtics de l'excepcional Biblioteca de l'ICAB, especialitzada en Dret i Ciències Socials i considerada una de les biblioteques jurídiques més importants d'Europa.

Gràcies a totes i tots per fer del #SantJordi2023 un dia excepcional!