Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: e-Justícia. Aturada tècnica del sistema

Us informem que, dins del procés de modernització de l’Administració de Justícia, el proper diumenge 20 de juny de 2021 de 00:00 h a 06:00 hores (la nit de dissabte a diumenge), totes les aplicacions web del sistema e-Justícia.cat romandran aturades a tot Catalunya degut a una actuació tècnica que afectarà el sistema de base de dades d’eJCAT. Tingueu en compte que l’afectació és per a tot Catalunya.

Mon Jun 14 11:08:06 CEST 2021

Tot i que s’ha triat la franja horària en què hi hagi menys afectació per als usuaris, aquesta actuació pot interferir en la feina dels col·lectius externs que es comuniquen via telemàtica amb jutjats via TTA (presentació de demandes telemàtiques) i RED (presentació d’escrits telemàtics).  Tampoc estarà disponible, dins de l’horari anteriorment indicat, l'IAP (Extranet del professional).

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)