Departament Internacional | Circulació

La Fira de l’Advocacia 2017 disposarà d’un espai Face to Face per a reunions entre professionals

Igual que en les tres primeres edicions, celebrades al 2011, 2013 i 2015, la 4a Fira Internacional de l’Advocacia que se celebrarà a Barcelona els dies 16 i 17 de febrer de 2017 també comptarà amb un espai Face to Face habilitat amb taules i cadires perquè els advocats que ho desitgin puguin mantenir reunions de durada indeterminada amb altres companys.
Fri Jan 13 00:00:00 CET 2017

En aquestes reunions cara a cara, els professionals de l'advocacia que assisteixin al certamen tindran l’ocasió de conversar, intercanviar informació i punts de vista sobre la professió d’una manera més relaxada. Una oportunitat única per ampliar la xarxa de contactes professionals.

Les inscripcions per a la Fira de l’Advocacia 2017 ja es poden fer a través del següent enllaç directe: