Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Comunicació i Màrqueting | Notes de Premsa | Titulars

La Fundació Degà Ignasi de Gispert rep el Premi Jaume Brufau i Prats de la Universitat Abat Oliba CEU en reconeixement a la seva labor social

En representació de l’ICAB, ha nassistit a la cerimònia el secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, que ha recollit el guardó, i la diputada Montse Pintó.

Thu Mar 07 17:04:00 CET 2024

L’entrega del premi ha tingut lloc aquest dijous, 7 de març del 2024, en el marc de la celebració de la festivitat de Sant Tomàs d’Aquino per part de la Universitat Abat Oliba CEU.

En representació de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha assistit a la cerimònia el secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, que ha recollit el guardó, i la diputada de la Junta de Govern, Montse Pintó.

El premi, entregat pel degà de la Universitat, el Dr. Rafael Rodríguez-Ponga, ha volgut reconèixer la labor social que impulsa la Fundació, que fins avui ha donat suport a més de 700 beneficiaris, entre ajudes d’obra social directes i/o complementàries.

La Fundació Degà Ignasi de Gispert va ser creada per l'ICAB, la Caixa d'Advocats i la Mútua de Previsió Social dels Advocats de Catalunya l'any 1999 amb l'objectiu de realitzar obra social per als col·legiats/des i els seus familiars.

En aquest sentit, la Fundació ofereix ajut econòmic als advocats i les advocades que pateixen greus dificultats econòmiques per raons de malaltia o accident. Excepcionalment, aquestes prestacions també poden arribar a persones vinculades a l'ICAB que es trobin en les mateixes circumstàncies.