Titulars

La Toga Blaugrana, a la final de la Champions

La Toga Blaugrana, penya formada per juristes seguidors del FC Barcelona, informa que vol organitzar un viatge per gaudir de la final de la Champions League de futbol femení, que enguany es disputarà a Torí el proper 21 de maig de 2022 entre el primer equip blaugrana i l’Olímpic de Lió.

Mon May 02 10:16:21 CEST 2022

La penya, que demanaria les entrades dels seus penyistes al club, organitzaria aquest viatge atenent al nombre de persones interessades, ja que es considera una ocasió fantàstica per donar suport a les dones esportistes i al Barça, així com per gaudir d’un bon espectacle de futbol i visitar una ciutat molt interessant, com la capital del Piemont. Tot l’anterior, en ambient jurídic-festiu.

Cal recordar que la inscripció a la penya és gratuïta i, en el tràmit de sol·licitud d’entrades al FCB, es requereix el DNI, la data de naixement, i en el cas dels socis/òcies, el seu número de carnet.

Totes les persones interessades han d’escriure un correu aquesta mateixa setmana a: defensalegal@defensalegal.net