Departament Internacional | Postgraus | Departament Internacional ICAB

La cònsol dels EUA a Barcelona, Katie Stana, analitza a l’ICAB les relacions diplomàtiques i consulars

La Sala de Recepcions del Palauet Casades, seu històrica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, ha acollit aquest dilluns, 23 de maig de 2022, una conferència presencial a càrrec de l'Honorable cònsol dels Estats Units d'Amèrica a Barcelona, Katie Stana, sota el títol “Les relacions diplomàtiques i consulars”.

Mon May 23 00:00:00 CEST 2022

Stana, diplomàtica de carrera, va ser nomenada el passat gener cònsol general dels EUA a Barcelona i compta amb una àmplia experiència internacional a Washington, Pakistan, Itàlia, Turquia i l’Uruguai, entre d’altres destinacions.

Aquesta conferència ha constituït la lliçó inaugural del Postgrau ICAB en Dret diplomàtic i consular i ha estat oberta a col·legiats/des en general.

L'acte ha comptat amb la participació de la vicedegana de l’ICAB, Susana Ferrer, i el director acadèmic d’aquesta formació, Jorge Luis Collantes. A la presentació ha assitit també el secretari de la Corporació, Joaquim de Miquel, i la diputada de la Junta de Govern responsable de Relacions Institucionals, Rosa Peña.

El Postgrau ICAB en Dret diplomàtic i consular, que arriba a la seva sisena edició, pretén donar una formació jurídica en matèria de relacions diplomàtiques i consulars, raó per la qual compta amb un quadre docent format per diplomàtics, professors universitaris de diferents disciplines i professionals de judicatura.