Comissió d'Estrangeria | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comissió Estrangeria | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

La diputada de la Junta de Govern de l'ICAB Carmen Valenzuela assisteix a les X Jornades d'Advocats i Advocades de Violència de Gènere celebrades a Lleó

Els dies 7 i 8 de juliol de 2022 s'han celebrat a Lleó les X Jornades d'Advocades i Advocades de Violència de Gènere organitzades pel "Consejo General de la Abogacía Española" i l'Il·lustre Col·legi Provincial d'Advocats de Lleó.

08/07/2022

En representació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, ​​ha assistit a aquestes jornades tècniques la diputada de la Junta de Govern responsable del Torn d'Ofici i Estrangeria Carmen Valenzuela.

Sota el lema "Més protecció per a les víctimes", les jornades d'advocats i advocades de violència de gènere han abordat temes com ara la necessitat de jutjar amb perspectiva de gènere, la llei de llibertat sexual, la violència a l'àmbit digital, les novetats jurisprudencials en la matèria, el règim de visites o la valoració de la prova preconstituïda.

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (23/09/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 40% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes de juliol de 2022 i el 100% de les justificades el mes d'agost de 2022.
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

SAVE THE DATE! I Congrés sobre Violència Masclista (2022)

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona està preparant el I Congrés sobre Violència Masclista, que tindrà lloc els dies 3 i 4 de novembre de 2022 a Barcelona. ...
  • Comissió d'Estrangeria

L'ICAB analitza les novetats del Reglament d'Estrangeria 2022

Afluència massiva de col·legiats/des de l’ICAB a la conferència sobre la Reforma del Reglament d’Estrangeria celebrada ahir, 13 de setembre de 2022, a la Sala d’Actes de la seu col·legial.