Secretaria de Junta de Govern | Premis, Beques i Subvencions

Lliurats els Premis Memorial Degà Roda i Ventura 2020

El dimecres 15 de setembre va tenir lloc a la Sala de Recepcions “Degà Roda i Ventura” de la seu col·legial  l’acte de lliurament dels Premis Memorial Degà Roda i Ventura 2020.

Mon Sep 20 13:47:53 CEST 2021

Aquest Premi, que està destinat a guardonar els millors treballs sobre col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment, l’advocacia, va ser instituït per l’ICAB el 1967 per retre homenatge a la figura del Degà Frederic Roda i Ventura, qui va morir sobtadament en la matinada del 7 de març de 1967 en l’exercici del càrrec, defensant l’advocacia i el dret de defensa.

Enguany, el Jurat del Premi, presidit per la degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Sra. Mª Eugènia Gay Rosell, i integrat pels degans i degana emèrits de la Corporació, ha atorgat els Premis a:

Modalitat Premi al millor article

Dr. Daniel Vallès Muñío, pel seu article “María Soteras: un ejemplo de la represión sexuada en aplicación de la ley de responsabilidades políticas franquista”, editat per Dykinson SL (2020).

Modalitat Premi a la millor monografia

Dra. María Carmen Crespo Mora, per la seva monografia “La prestación de servicios jurídicos”, editada per Thomson Reuters Aranzadi (2020)

Els guardonats van rebre el Premi de mans de la degana, Sra. Mª Eugènia Gay Rosell i del secretari del Col·legi, senyor Joaquim de Miquel Sagnier.

Barcelona, setembre de 2021

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.