Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Convenis

Logotip professional per a advocats/des de l'ICAB i societats professionals

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona posa a la teva disposició el logotip professional, un distintiu que identifica els advocats exercents de la Corporació, fruit de la feina constant de l'ICAB en defensa de l'advocacia barcelonina.
Tue Jan 12 09:00:00 CET 2021

Els logotips professionals, que agrupen sota un mateix distintiu a tots els col·legiats exercents de l'ICAB, es constitueixen també com una eina per competir professionalment amb altres operadors professionals que disposen de logotips similars. A més, t'acredita com a col·legiat/da a l'ICAB, el que comporta una garantia i seguretat també per al teu client.

Pertànyer a l'ICAB és un fet diferencial que afavoreix a tot el col·lectiu i que n'augmenta el valor com a professional.

Les societats professionals que vulguin disposar del logotip que el Col·legi de l'Advocacia va crear per a aquestes han d'enviar una sol·licitud al Servei d’Atenció Col·legial.

MÉS INFORMACIÓ, REGLAMENTS D'ÚS I IMPRESOS:

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Servei d'Atenció Col·legial | Formació ICAB

Associa’t a l'ICAB, tens un món d’oportunitats al teu abast

Si ets estudiant dels darrers cursos de Dret pots formar part del Col·legi de l'Advocacia de de Barcelona (ICAB) a través del Carnet d'Associat de l'ICAB. Informa-te'n!
  • Convenis | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Guia de normativa bàsica de tributació de l'advocat/da (versió actualitzada 2023)

Es tracta d'un document que pretén ajudar l'advocat/da exercent a conèixer les seves principals obligacions fiscals, normativa que li és d'aplicació, formularis de presentació de declaracions fiscals i dates de presentació.