NOTA DE PREMSA: La 7a edició de la Fira de l’Ocupació de l’ICAB facilita a l’advocacia la recerca laboral i promou l’emprenedoria en aquest sector

• Arran d’aquesta iniciativa la seu de l’ICAB es convertirà el 27 d’abril de 2023 en un punt de trobada entre els professionals del Dret que cerquen feina i els despatxos professionals.
Thu Apr 20 16:42:59 CEST 2023
  • Del 24 al 26 d’abril de 2023 se celebraran a la seu col·legial diferents tallers d’habilitats per ensenyar a l’advocacia com posar en marxa un despatx, eines per promocionar-se professionalment i mostrar les diferents sortides professionals que tenen al seu abast els i les graduades en Dret. També es donaran a conèixer a través de testimonis casos d’èxit d’advocades emprenedores i es promourà el networking entre els assistents.

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) realitzarà la 7a Fira de l’Ocupació (2023) el dijous 27 d’abril, de 10 a 17 hores, al Centre de Formació de l’ICAB (Mallorca, 281).

La Fira de l’Ocupació vol erigir-se com un referent en la creació d’ocupació i convertir-se en un punt de trobada per als i les professionals del Dret que cerquen la primera feina o volen fer un canvi professional, així com dels despatxos i empreses que busquen candidats i candidates per a les seves vacants en l’àmbit jurídic i fomentar el networking professional.

Què podran fer els assistents a la Fira de l’Ocupació?

En el marc de la Fira de l’Ocupació, els candidats i candidates podran entrevistar-se amb els responsables de selecció de despatxos professionals o altres entitats; lliurar el seu currículum i presentar-lo a les ofertes de treball que més li interessin; rebre assessorament personal en l’elaboració de currículums, aprendre a enfocar una entrevista; accedir a la plataforma d’ofertes laborals de la Borsa de Treball del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, així com rebre assessorament per crear i/o consolidar el seu propi despatx.

Despatxos i empreses participants

Els despatxos professionals participants a la 7a Fira de l’Ocupació podran cercar el candidat/a o perfil jurídic que necessitin a través d’aquesta iniciativa.

Enguany estaran presents a la Fira amb un estand propi al Centre de Formació ICAB prop de 30 entitats (despatxos, empreses, consultores, etc.) A més, l’ICAB tindrà també un estand per donar a conèixer els serveis que s’ofereixen des del Servei d’Orientació i Ocupació Professional (SOOP), entre ells, la Borsa de Treball, l’àmplia oferta Formativa de l’ICAB – que inclou els Màsters d’especialització, la formació inicial i continuada- i la Biblioteca i el seu centre documental.

En l’estand del Col·legi, els estudiants dels darrers cursos de Dret podran associar-se a l’ICAB. Si formalitzen la inscripció durant la Fira tindran el primer any del carnet d’associat gratuït.

Del 24 al 26 d’abril, tallers d’emprenedoria i networking professional

Del 24 al 26 d’abril i de forma prèvia a la Fira de l’Ocupació, es realitzaran a la seu de l’ICAB diferents activitats formatives i tallers sobre els tres següents àmbits:

Dilluns 24 d’abril. JORNADA 100% ICAB ADVOCACIA. Reflexió del present i futur professional de l’advocacia, sortides professionals que ofereix, formació jurídica, i exposició de diferents serveis de l’ICAB com la Biblioteca, considerada una de les biblioteques jurídiques privades més importants d’Europa.

Dimarts 25 d’abril. JORNADA PER A L’EMPRENEDORIA. Dirigida a tota persona autònoma o que està en procés de ser-lo, tot ensenyant habilitats que poden ajudar als professionals a posar en marxa el seu negoci i/o consolidar-lo. També es facilitaran eines per promocionar-se professionalment i es facilita un espai de networking per fer contactes professionals. A més Carlota Albanell i Georgina Viaplana exposaran les seves experiències d’emprenedoria i lideratge vinculat al sector del legaltech i start-up legal.

Dimecres 26 d’abril. JORNADA PER AL TALENT I L’OCUPACIÓ. Conferències per ajudar a la recerca de feina en l’àmbit jurídic, per elaborar un currículum, per donar a conèixer què busquen i què ofereixen els despatxos i adquirir habilitats i coneixements que facilitin la recerca d’oportunitats professionals.

Podeu consultar tota la programació de la ‘7a edició de la Fira de l’Ocupació ICAB’ a través de https://firaocupacio.icab.cat

Documents

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Fira de l'Ocupació ICAB 2023

1726.5458984375 Kbpdf

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).