Biblioteca (Documents) | Biblioteca | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: La Biblioteca de l’ICAB inaugura el 30 de novembre l'exposició 'Desconstruint La Model'

La Biblioteca del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona acull aquesta mostra, que es podrà visitar fins al proper 25 de març de 2022.

Fri Nov 26 00:40:00 CET 2021

Barcelona, 26 de novembre de 2021. El secretari i bibliotecari del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Joaquim de Miquel, inaugurarà el proper dimarts, 30 de novembre, a les 19h, a l'avantsala de la Biblioteca, l’exposició ‘Desconstruint La Model’, de la fotoperiodista Duaita Prats.

L’exposició mostra els darrers dies del Centre Penitenciari d’Homes de Barcelona a partir de les imatges que la fotògrafa Duaita Prats va realitzar durant les tres visites que hi va fer el 2017. A través de  ‘Desconstruint La Model’ el visitant podrà conèixer un espai que durant 113 anys ha albergat una presó i copsar aquesta intensa barreja de drama i d’esperança, d’història i de misteri, d’art i de sentiments. L’exposició també mostra aquests espais en relació amb els interns i els  funcionaris que el van habitar i evidencia el final d’un sistema constructiu que dona pas a un nou enfocament.

La mostra vol esdevenir una oportunitat per promoure la reflexió sobre aquest lloc tan particular que durant tant de temps ha bategat al cor de la ciutat de Barcelona.

La Biblioteca de l’ICAB acull l’exposició ‘Desconstruint La Model’ des del 25 de novembre i fins al 25 de març de 2022.

*Els mitjans de comunicació interessats en assistir a la inauguració o en visitar l’exposició han d’enviar un correu electrònic indicant el nom i cognoms, mitjà i telèfon de contacte a comunicacio@icab.cat

• Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...
  • Biblioteca | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

Espai de Reflexió "El mòbil a les aules i a la vida dels infants”

El Patronat de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort es complau a convidar-vos a una nova sessió de l’Espai de Reflexió per tractar el tema “El mòbil a les aules i a la vida dels infants”.

El 23 d'abril de 2024, celebrem Sant Jordi a la Biblioteca de l'ICAB!

El dimarts 23 d’abril de 2024, vine a la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) per celebrar la la Diada de Sant Jordi!