Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Tribunal Arbitral de Barcelona | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA TAB: El Tribunal Arbitral de Barcelona i l'Escola Judicial engeguen un pla de col·laboració formativa

El president del Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB), Frederic Munné Catarina, juntament amb l'equip de la institució, han assistit a l'Escola Judicial per presentar el nou pla de col·laboració formativa per tal que els nous jutges i jutgesses de la 72a promoció aprofundeixin en el coneixement de l'arbitratge i del funcionament del TAB.

14/06/2022

També ha estat una excel·lent oportunitat per destacar la importància de la institució en la promoció i foment de l’arbitratge, així com per presentar els nous objectius que té per endavant la nova Junta Directiva.

Durant la jornada el president del Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB), Frederic Munné Catarina, ha afirmat que l'eficiència processal passa per potenciar l’arbitratge i els altres sistemes alternatius de gestió de conflictes, per atenuar l’endèmic índex de saturació dels Jutjats, publicat pel Consejo General del Poder Judicial (CGPJ). Durant la seva intervenció l’ha acompanyat el magistrat i director de l’Escola Judicial, Jorge Jiménez.

El Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB) treballa constantment en la difusió de la cultura arbitral. Per a això, organitza i participa en conferències en fòrums jurídics, empresarials i universitaris. També organitza cursos de formació arbitral, edita una revista especialitzada i assisteix a congressos nacionals i internacionals, entre moltes altres activitats.

• Activitats Socials | Comunicació i Màrqueting

Coral, Teatre, Futbol... i un Grup de Música Clàssica! Apunta't a les Activitats Socials de l'ICAB!

Formació, orientació, representació institucional i un ampli ventall de serveis professionals. El teu Col·legi t’ofereix tot això, però també molt més, com les nostres Activitats Socials. Apunta-t'hi i gaudeix-ne!
  • Notes de Premsa | Titulars | Secció de Dret Administratiu

Comunicat de la Junta de Govern de l'ICAB

Davant les notícies aparegudes als mitjans de comunicació en els darrers dies sobre la mesura adoptada pel Govern de l’Ajuntament de Barcelona relativa a la reducció horària d’obertura dels locals de restauració situats al carrer Enric Granados ...
  • Notes de Premsa | Titulars

A les xarxes, ara som @ICABarcelona

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona estrena denominació a les xarxes de Twitter i Instragram amb l'usuari @ICABarcelona.