Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Comunicació i Màrqueting

Nova política ICAB de flaixos col·legials

Amb l’ànim de millorar la comunicació interna amb les persones col·legiades, l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha reformulat la seva política d’enviament de flaixos col·legials, el sistema d’enviament de correus de la Corporació a tots els seus membres.

Fri Oct 13 09:00:00 CEST 2023

Cercant l’accés més ràpid i fàcil als continguts que siguin d’interès per a cada membre de la Corporació, ara es prioritza la divisió per àmbits del Dret i matèries de coneixement professional. I es fa tant a nivell de continguts com d’imatge.

D’aquesta manera, sobretot en els enviaments agrupats referents a l’actualitat de les Seccions i Comissions, claus en el dia a dia del col·legi, ja es pot accedir de manera més intuïtiva a les novetats formatives i d’agenda que més puguin interessar.

Alhora, en els flaixos generals amb la informació corporativa i formativa més destacada també es pot gaudir de noves composicions; millorant la lectura, potenciant la selecció informativa i evolucionant la creativitat estètica.

Amb aquesta nova política de flaixos col·legials es busca potenciar la comunicació entre la nostra institució i els seus prop de 25.000 col·legiats i col·legiades tot augmentant l’eficàcia d’aquesta eina i, sobretot, reduint al màxim possible el nombre d’enviaments per correu electrònic.

• Comunicació i Màrqueting

Estrenem la Newsletter ICAB!

Seguint amb la política de redefinició d'enviament de flaixos col·legials, el Col·legi ha estrenat la nova Newsletter ICAB, que pretén prioritzar l'activitat institucional, social i formativa de la casa.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.
  • Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...