Biblioteca | Inspecció de Jutjats | Secció de Dret Mercantil

Novetats bibliogràfiques Dret Mercantil. Maig 2021. Biblioteca ICAB

La Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona recopila cada mes les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg en matèria de Dret Mercantil. Aquesta informació permet a l’usuari mantenir-se al dia de tota la documentació rebuda a la Biblioteca relativa al seu àmbit d’especialització.
06/05/2021

Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.

S'han trobat 54 resultats

• Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats | Departament de Biblioteca | Biblioteca

Novetats bibliogràfiques Comissió dels drets de les persones amb discapacitat. Juny 2021. Biblioteca ICAB

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona recopila cada mes les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg en matèria de Comissió dels drets de les persones amb discapacitat.
  • Departament de Biblioteca | Biblioteca

Club de Lectura: Helle, Helle de Rodby Puttgarden

El divendres 18 de juny de 2021, a les 15h, vine a la Biblioteca de l’ICAB per comentar l’obra Helle, Helle de Rodby Puttgarden. El Club el dirigirà com sempre el Xavi Vidal (de la llibreria No Llegiu)
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 5 a l'11 de juny de 2021

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.