Altres Cursos

Oberta la inscripció per assistir al XIII Congrés de l'Advocacia organitzat pel CGAE (2023)

El XIII Congrés de l'Advocacia Espanyola se celebrarà del 3 al 5 de maig de 2023 al Centre de Convencions de Port Aventura (Tarragona), organitzat pel "Consejo General de la Abogacía Española" i els Col·legis de Reus, Tortosa i Tarragona.

Wed Apr 05 16:00:00 CEST 2023

Amb el lema "Per la cultura de l'acord", aquest Congrés, que se celebra cada quatre anys, servirà per analitzar en profunditat els reptes de la professió. La gran cita de l'advocacia, a la qual s'espera assisteixin més de 2.000 advocats/des, servirà per reflexionar i debatre sobre la regulació de la professió, les qüestions deontològiques, els nous models de negoci, l'especialització o la formació.

A més de tres conferències plenàries i quatre sessions deliberatives, el programa comptarà amb sis itineraris de formació continuada sobre pràctica jurídica processal, noves reformes legals, cultura de l'acord, habilitats professionals, tecnologia i bones pràctiques de despatx. En total hi haurà més de 60 ponències.

Alhora, es durà a terme una fira de serveis professionals que comptarà amb més de 40 expositors.

Fins al 5 d'abril del 2023 hi ha una inscripció reduïda per valor de 380 euros, que inclou els tres dies de Congrés, el còctel d'inauguració i dos àpats. Hi ha preus especials per a professionals amb menys de cinc anys d'exercici i per a estudiants de màster.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS:

#AcuerdoAbogacía