Publicada la guia de normativa bàsica de prevenció de riscos laborals de l'advocat/ada i despatxos professionals col·lectius

Posem al vostre abast aquesta guia que us ajudarà en l’adaptació del vostre despatx a la normativa bàsica en matèria de prevenció de riscos laborals. Està actualitzada amb el Reial Decret-Llei 28/2020 de treball a distància “Teletreball” i “Mesures per a la prevenció de contagis COVID-19”.

29/04/2021

Hi podeu trobar la normativa aplicable, obligacions, serveis de prevenció, tipus d'empresari/a, teletreball, règim sancionador i mesures per a la prevenció de contagis COVID-19.

Amb aquesta són set les guies de normativa bàsica publicades a la pàgina web col·legial (tributació, laboral, protecció de dades, prevenció de blanqueig de capitals, consum, igualtat en els despatxos d'advocades i advocats i prevenció de riscos laborals).

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis presencials i on-line

Professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la seva primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o ...
  • Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Formació ICAB | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

La Fira de l’Ocupació de l’ICAB 2017 programa diferents tallers de LinkedIn

En el marc de la Fira de l’Ocupació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el 27 d’abril de 2017 es van dur a terme a la seu col·legial dos tallers pràctics per aprofundir en LinkedIn, la xarxa professional per excel·lència.