Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Resum de la reunió del JAC (Joves Advocats de Catalunya) a Barcelona el passat 23/01/2016

Ens complau informar-vos que el passat 23 de gener de 2016 es van reunir al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona les executives membres dels Joves Advocats de Catalunya, l’Associació que aglutina pràcticament totes les agrupacions de joves advocats catalans.
Thu Feb 04 00:00:00 CET 2016

El nostre degà, Oriol Rusca, va acudir en tant que President del CICAC, el Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya, al principi de la trobada per a la seva inauguració.

Us fem un petit resum del resultat de dita reunió:

- Aprovació de l’informe de Tresoreria.
- Formació de les comissions de treballs, havent elegit el GAJ Barcelona estar present a la de formació, deontologia i relacions institucionals.
- El President del FAJEEC (Federació d’Associacions de Joves Empresaris i Emprenedors de Catalunya), en Josep Llàcer, ens va posar al dia dels afers de la Federació i es va acordar el pagament de la quota anual, fins ara suspès el seu pagament.
- Es va presentar l’AIJA, l’Associació Internacional de Joves Advocats, a través de la Cristina Hernández, la seva representant a Barcelona, amb l’objectiu d’organitzar una de les seves trobades a Girona.
- I es va presentar la EYBA, a través de la seva Presidenta, Elisabeth Batista, membre també del Comitè del GAJ Barcelona amb dos objectius ben definits: fer conèixer l’Associació als joves advocats catalans perquè tinguin la oportunitat de conèixer els beneficis que ofereix aquesta Associació, i valorar la possibilitat de que el JAC esdevingui membre de la mateixa.

Esperem que sigui del vostre interès la informació proporcionada.

Val a dir que en dites reunions tots el advocats joves barcelonins estan representats i són benvinguts a participar a les mateixes.