Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

SANT RAIMON 2018: Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2018

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, amb la col·laboració de la FBE (Fédération des Barreaux d’Europe), organitza el divendres 23 de febrer de 2018 al matí la celebració de les Trobades de Barcelona-Memorial Jacques Henry. En aquesta ocasió, les Trobades se centraran en el tema dels 'Secrets empresarials: protecció i exigibilitat'.
Mon Feb 19 00:00:00 CET 2018

Com és habitual, la temàtica central s’abordarà en dues sessions de treball:

• 1a sessió de treball – Definició i abast, implicacions per al comerç internacional i com protegir-los
  • 2a sessió de treball – Quan les coses van malament: litigació sobre secrets empresarials

Durant l'acte es lliurarà el Premi a l'Advocacia Internacional Memorial Ramon M. Mullerat.

PREUS

• Col·legiats ICAB: 50 euros
  • Agrupats del GAJ: 25 euros

INSCRIPCIONS

• S’han de fer on-line, AQUÍ.

CONTACTE

Telf. 93 601 12 13 ext. 5026. 5027