Formació ICAB | Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

SAVE THE DATE! Els dies 6 i 7 de maig 2024, Seminari ERA a l'ICAB: “Milestones of EU Criminal Law for Defence Lawyers”

L'ICAB pot convidar 15 col·legiats que hi podran assistir de manera gratuïta (aquells qui hi estiguin interessats, cal escriure un correu electrònic a: formaciointernacional@icab.cat).

Mon Mar 18 08:00:00 CET 2024

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, con​​juntament amb l'Acadèmia de Dret Europeu (ERA), organitza els propers 6 i 7 de maig de 2024 el seminari “Milestones of EU Criminal Law for Defence Lawyers”.

Objectiu

La formació d'advocats/des defensors/es amb especial atenció al Dret Penal Europeu ha anat guanyant cada vegada més importància al llarg dels anys. Això no només es deu a l'augment del nombre de mesures en relació als instruments europeus de reconeixement mutu i cooperació en matèria penal com la MAE i l'OEI, sinó també al fet que aquests instruments s'apliquen de manera comuna, la qual cosa, al seu torn, ha derivat en un augment del nombre de casos en què aquests instruments formen part del procediment.

Els participants tindran la possibilitat de conèixer-se i establir contactes amb col·legues d'arreu de la UE per ampliar les seves xarxes professionals.

Temes principals

• El desenvolupament del Dret Penal Europeu
  • Recursos legals i garanties processals a la UE
  • Aplicació del principi de ne bis in idem
  • Recollida de proves a través de l'Ordre Europea d'Investigació i les seves implicacions per a la defensa
  • Doble defensa: representació d'un client en l'ordre de detenció europea i altres procediments transfronterers
  • Igualtat d'armes a través d'una forta xarxa d'advocats defensors a Europa

Idioma:

Anglès

Per a més informació, podeu consultar el programa adjunt.

L'ICAB pot convidar 15 col·legiats que hi podran assistir de manera gratuïta (incloent documentació i àpats). Aquells que hi estiguin interessats, han d'escriure un correu electrònic amb el nom a la següent adreça: formaciointernacional@icab.cat fins al dia 7 de març (inclòs). Es seleccionaran les sol·licituds per ordre d’inscripció. Es rebrà un correu de confirmació.