SolidarICAB

SOLIDARICAB: Especial Emergència a Colòmbia

Fundación Juan Bonal
Wed Apr 05 00:00:00 CEST 2017

La crescuda del riu Mocoa i els seus afluents els rius Sangoyaco i Mulatos, han arrasat Mocoa, capital de la regió del Putumayo, porta d'entrada a l'Amazònia colombiana, han arrasat la ciutat de 45.000 habitants.

Les aigües han negat 17 barris de la ciutat. Un d'ells, el barri Independència en què vivien nombrosos civils que al seu dia van escapar de les zones rurals fugint del conflicte armat que ha sumit a Colòmbia a les últimes dècades.

La Fundación Juan Bonal ofereix resposta immediata en situacions d'emergència a través de la germana Crisanta Be (Provincial de la zona de Colòmbia) i la germana Melby Yohana (secretària provincial) que es troben a la zona. Tots els recursos aportats són lliurats i gestionats a través de les missioneres.

L'ajuda es pot fer efectiva a través de les següents comptes:

• ES77-2085-0129-03-0330053678  - IBERCAJA
  • ES68-0075-0006-04-0702713158  - BANCO POPULAR