SolidarICAB

SOLIDARICAB: ONG Urleku Fuente de Vida

Dijous 4 de maig de 2017, a les 18.30h, a l’Auditori de Cornellà, xerrada de Victor Kuppers.
Mon Mar 27 00:00:00 CEST 2017

L’ONG Urleku Fuente de Vida organitza el dijous 4 de maig de 2017, a les 18.30h, a l’Auditori de Cornellà, la xerrada solidària  ‘Vivir con entusiasmo’, a càrrec de Victor Kuppers, motivador professional i coaching destacat en el món de la superació personal.

Urleku, que significa lloc de l'aigua, és una ONG sense ànim de lucre que té com a projecte fer pous d'aigua a Kenya per facilitar i millorar una mica la qualitat de vida, així com evitar que els nens, nenes principalment, tinguin que caminar diàriament 10 kilòmetres per anar a buscar aigua i puguin escolaritzar-se.

Cada pou té un cost d’11.000 euros.

Si aconsegueixen omplir l'Auditori de Cornellà amb la xerrada de Kuppers, podrien construir un nou pou i, a més, amb el romanent, col·laborar també amb l’ONG Nens de Katana que treballa a El Congo.

Per a més informació, visiteu el web: http://urleku.wixsite.com/urleku/inicio