SolidarICAB

SOLIDARICAB: ‘Posa’t la Gorra’ 2017 a PortAventura Park

Organitzat per AFANOC | Nens amb Càncer | La Casa dels Xuklis. Dissabte 10 de juny.
Tue Apr 25 00:00:00 CEST 2017

'Posa’t la Gorra!', la iniciativa en solidaritat amb el càncer infantil, està d’aniversari, ja que aquest 2017 arriba  a la 15a edició a Tarragona.

Enguany se celebrarà a PortAventura Park el dissabte 10 de juny amb diferents tallers, activitats i actuacions que us faran gaudir d’una jornada especial on s’uniran la diversió, la solidaritat i el compromís vers els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.

El disseny de la gorra d'aquest any ha anat a càrrec de la marca esportiva MUNICH. La gorra tindrà un cost de 20€ i inclou l'entrada a PortAventura Park el dia de la festa.

>>> Com comprar la Gorra?

Per a més informació:

Carrer Adrià, 9 - baixos