SolidarICAB

SOLIDARICAB: VII edició de la cursa solidària Mou- te per l’esclerosi múltiple

30 d’abril de 2017 al Circuit de Catalunya, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple.
Tue Apr 04 00:00:00 CEST 2017

El proper diumenge 30 d'abril de 2017 se celebrarà la VII edició de la cursa solidària Mou- te per l’esclerosi múltiple al Circuit de Catalunya, a Montmeló.

Es tracta d'una jornada solidària organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) per compartir amb companys/es de feina, amics, familiars, o fins i tot els més petits, de manera que tothom és benvingut.

Aquest any tornarà a haver-hi una col·lecció de curses, a gust de tots els participants, començant per les curses d'atletisme (10km, 5km, milla d'adults i infantil i cursa per als més petits de 200 metres), passant per la de ciclisme per segon any (20 km o 1 km en família), per finalitzar amb les de patins (2 voltes al circuit o milla infantil).

Es manté el preu dels dorsals a 12 € en el cas dels adults i, a 6 € per als menors de 15 anys.

I per als que us agradi més anar a animar, també hauran un seguit d'activitats per amenitzar-vos l'espera, com ara classes de zumba, un petit rocòdrom, inflables, etc.

+ info: http://moute.fem.es/