Sant Raimon de Penyafort 2020 | SolidarICAB

Sant Raimon 2020: Mercat Solidari

El dilluns 27 de gener de 2020, de 17 a 21 hores, el Centre de Formació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (c/ Mallorca, 281) es convertirà un any més en l’emblemàtic espai que acollirà diferents paradetes plenes de productes solidaris amb ocasió del Mercat Solidari de Sant Raimon de Penyafort.
Thu Jan 09 00:00:00 CET 2020

L’objectiu d’aquesta cita solidària és que advocats i advocades, i la ciutadania en general, col·laborin amb les seves compres per tal de fer realitat els projectes solidaris de les entitats participants.

Durant tota la jornada, diferents ONG posaran a la venda marxandatge i donaran a conèixer les seves línies d’actuació i els projectes en què estan treballant.

A més, entre totes les persones que s’acostin al Mercat Solidari de l’ICAB a fer les seves compres se sortejaran 3 xecs regal per valor de 100 euros per gentilesa del Centre Comercial L’Illla Diagonal de Barcelona.

Per més informació feu premeu el següent enllaç.