Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Servei de guàrdia d’assistència a la persona detinguda. Novetats en relació al tiquet del pàrquing

S’informa que a partir de l’1 d’agost de dilluns a divendres en horari de 22h a 6h; i dissabte, diumenges i festius en horari de 18h a 8h del dia següent, el tiquet del pàrquing es validarà directament a la planta -1, amb la presentació de la convocatòria de guàrdia.

29/07/2022

La resta de dies i horaris es continuarà fent com fins ara, és a dir, s’haurà de validar en el servei d’AD.

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (23/09/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 40% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes de juliol de 2022 i el 100% de les justificades el mes d'agost de 2022.
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

SAVE THE DATE! I Congrés sobre Violència Masclista (2022)

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona està preparant el I Congrés sobre Violència Masclista, que tindrà lloc els dies 3 i 4 de novembre de 2022 a Barcelona. ...
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (30/08/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 36% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes de juny de 2022 i el 60% de les justificades el mes de juliol de 2022.