SolidarICAB

SolidarICAB: Rock & Law se celebrarà l’11 de juny a Barcelona

La cinquena edició de Rock & Law, un dels concerts benèfics de l'advocacia, se celebrarà per primera vegada a Barcelona el proper dijous 11 de juny. Serà a les 20.30 hores a la Sala Razzmatazz (carrer dels Almogàvers, 122). La recaptació es destinarà íntegrament al projecte solidari Cuidam de l'Hospital Sant Joan de Déu.
Mon May 25 00:00:00 CEST 2015

Rock & Law és una iniciativa promoguda per vuit grans despatxos d'advocats i compatarà amb les actuacions dels grups The LawSuits; Control de Cambios; The Rocking Houses; JC & The Dealbreakers; Mind the GA&P; Porfinviernes i Sujetos activos.

Les entrades per al concert es poden adquirir a través d'Internet i tenen un preu de 20 euros, i de 75 euros en el cas de l'entrada VIP. Per a tots aquells que no puguin acudir però desitgin realitzar aportacions al projecte Cuida'm, l'organització ha creat la Fila 0, en la qual es podran realitzar donacions econòmiques.

El Programa Cuidam de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona va néixer l'any 2004 amb la finalitat d'ajudar a aquells nens i nenes les vides dels quals depenen, en gran mesura, de la possibilitat d'accedir a un tractament mèdic-quirúrgic d'alta complexitat i que els sistemes sanitaris dels seus països d'origen no el poden oferir.

www.rockandlaw.org