Sant Raimon de Penyafort 2020

Sopar de Gala de Sant Raimon de Penyafort, 31 de gener. ENTRADES EXHAURIDES!

L’objectiu és convertir aquest Sopar de Gala de Sant Raimon, a Montjuïc, en un espai de trobada on els advocats i advocades de Barcelona que ho desitgin puguin compartir experiències i interessos comuns.
Tue Jan 21 00:00:00 CET 2020

L’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) acollirà el divendres 31 de gener de 2020, a les 21 hores, el tradicional Sopar de Sant Raimon de Penyafort que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB). El termini de venda d'entrades finalitza el 22 de gener. Apunta-t'hi!

El Sopar de Gala, amb els/les comensals asseguts/des al voltant de la taula, permetrà compartir converses i intercanviar impressions amb tranquil·litat.

Les taules tenen una capacitat per a 10 persones.

Hi haurà un servei llançadora de transport amb autocars des de:

• L’ICAB (cantonada Palauet) fins a l’INEFC, des de les 20:15 fins a les 21:30h
  • L’INEFC fins a l’ICAB (cantonada Palauet), des de les 23:45 fins a les 04:30h

El preu de l'entrada és de 65 €, IVA inclòs.

>> ENTRADAS AGOTADAS

Es poden comprar entradas per a una taula SENCERA (un mínim de 8 i un màxim de 10 persones), una taula formada per un despatx o un grup de companys/es que volen seure junts, o comprar entrades INDIVIDUALs o per a GRUPS de fins a 7 persones (mínim d’1 i màxim de 7 persones). En aquest segon cas, l’organització, quan faci el sitting del sopar, us ajuntarà amb altres companys/es en taules de 10 persones.

Les entrades es poden comprar totes juntes en un únic procés de compra o comprar-les de forma separada utilitzant un codi localitzador. Els grups comparteixen el mateix codi localitzador.

Si voleu fer un grup i comprar les entrades per separat, heu d’utilitzar el codi localitzador que ha rebut per e-mail la primera persona del grup que hagi realitzat la compra per tal que l’organització us ajunti a la mateixa taula quan faci el sitting. Cada codi localitzador només es podrà utilitzar per a un màxim de 10 entrades

• Sant Raimon de Penyafort 2020 | Biblioteca

Exposició sobre Raimon de Penyafort a la Biblioteca de l'ICAB

Per tal de celebrar la festivitat col·legial de Sant Raimon de Penyafort, la Biblioteca de l'ICAB ha volgut col·laborar-hi amb una petita exposició: “Sant Raimon de Penyafort: lleis, llibres, obres i música”, que es va inaugurar el 23 de gener i ...
  • Sant Raimon de Penyafort 2020

FOTOS: Sopar de Sant Raimon 2020

Visiteu la galeria.
  • Sant Raimon de Penyafort 2020

SANT RAIMON 2020: Diverticab

El dissabte 25 de gener, a les 17.30h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de la seu col·legial el Diverticab, la festa infantil de Sant Raimon de Penyafort 2020. L'assistència és gratuïta però cal reservar l'entrada on-line al web santraimon.cat.